"Fya"verkerier skrämmer inte mig!

Hej alla älskvärda kompisar!

Förra året var jag ju fortfarande valp och det var min husses och mattes debut som hundägare på nyårsafton vid den här tiden på året... Jaaa, vad ska jag säga?! Det gick bra, de var rätt duktiga.
Jag minns att jag passade på redan några dagar innan nyårsafton och fyllde deras fickor med mina favoritgodis och en skål hemma likaså och varje gång det smällde (även om det var en liten avlägsen smäll) tittade jag på dem och låtsades vara lite skrämd... Och de blev glada för att visa mig att detta inte var någonting att vara rädd för och GAV MIG EN GODBIT=)
 Som tur var slösade de inte bort tid på att trösta mig utan försökte bara att vara snabba med godbitarna. Så ganska snart behövde jag inte ens spela rädd längre, godisarna kom med automatik vid varje smäll. Husse och matte hade förstått reglerna! Lite gran som klickerträning: smäll! - godis! -smäll! -godis!
Jag inbillar mig att de redan ser fram emot de första smällen i år...

 Downloads: 4947 Downloads: 7117

Kommentarer
Postat av: Elin

Halkade in här via eran webbshopp, mycket trevlig sida!



Må så gott

Elin

2011-01-20 @ 21:18:10
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0