Önskelistan

Pling pling klingeling! Hör ni alla dessa fina juliga ljud nu överallt?
Människorna tycker ju såååå mycket om HARMONI och FRED och RO -i alla fall just nu, ungefär precis exakt två veckor innan det kommer att smälla till ordentligt. Konstigt.
GIVMILDA är de också just nu det gäller att passa på, kära hundkompisar, att lämna in önskelistor till era hussar och mattar.
Jag är ju kvalitetsansvarig i vårt lilla företag och visste direkt vad jag skulle önska mig när husse sa generöst : "Du får välja PRECIS VAD DU VILL!" --- Jag önskar mig allt. punkt. inget mer. bara allt. Nja, det tyckte inte husse var rimligt.
Okej då, lite av varje alltså: en nästan levande höna till skoj&lek och möjligen lite träning, delikatessroulader på julbordet och mina favoritöron. Och så klart lite skönhetsprodukter.
Och sedan ska jag be husse att ge  en sådan fin varm vinterkappa med praktisk ryggficka och godispåsar till matte, så att hon inte behöver skämmas med sin gamla parkas och framförallt orkar vara ute med mig läääänge och tar med sig någon leksak och rikligt med godis!! Snäll och osjälvisk som jag är.

Och tack matte, att du lärt mig att öppna paket så fint. Det kommer jag ha MYCKET nytta av till Jul.

God Jul till er alla!
Lizzy

Jag väntar fint tills jag får

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0