Jag hade fel

Jag måste erkänna att min väderprognos inte var helt lyckad. Det dök upp några helt oväntade snömoln som ställde till det för mig... Jag ska observera lite bättre nästa gång och titta på barometern också.
Hursomhelst, nu kan man rulla i snön (även om det inte är mycket i mina trakter) i stället för att bada. Och dessutom hittar man fina avtryck där rådjuren, kaniner och andra bytesdjur har spatserat. Vet ni var de har varit?

I MIN TRÄGÅRD OCH VID MITT FÅGELBORD! Det var det fräckaste.

Husse blev förresten lite besvärad när han såg att jag hade publicerat dusch-bilder på mig. Det trodde han inte om mig. "Du kan väl visa dig i din fina badrock i stället!?" Jajamen, ska ske!
 
fina dalmatiner på min badrock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0