Någon måtta får det vara

Kära vänner!

I samband med öppningen av husses och min (och till liten del också mattes) nätbutik Gladosund har jag haft fullt upp må ni tro... Det kom leveranser 3 gånger om dagen, det behövdes ordna en del med leverantörer, komplettera och ändra i butiken OCH komma överens med husse om mina arbetsuppgifter.
Att jag ska vara produkttestare och kvalitetsansvarig är en självklarhet men han tyckte att jag dessutom skulle kunna ta hand om A) bloggen B) facebook C) momsredovisning. JASÅ? Bloggen går väl an, jag har ju bloggat förr, men någon måtta får det vara.

Hursomhelst, efter denna tuffa arbetsvecka trodde husse nu i helgen (det är de dagarna i vecka där man ska vara LEDIG) att jag skulle uppskatta en lång strandpromenad + simrunda i havet, fotbollsmatcher i trädgården, träffa hundkompisar samt söka dummiesar i skogen... Inte fick jag den minsta lilla bit av energikaka, jag fick klara mig utan och låtsas vara tacksam ändå.

Sedan ikväll inbillade han sig på allvar att jag skulle hämta en öl till honom. Någon måtta får det vara.

Puss på er
Lizzy

hämta din öl själv! Hämta din öl själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0