Välkommen till min nya blogg

Hej

Jag heter Lizzy, är en älskvärd, brun Labrador. Jag är drygt 1&1/2 år. Fyller år den 27 februari (KOM IHÅG DETTA DATUM! Jag gillar paket.).

img_0778

På denna blogg kommer jag att berätta om mina små & stora äventyr, stora och pyttesmå problem. Jag kommer att ge tips om hur man (ganska enkelt, faktiskt) kan manipulera matte & husse till både det ena och andra.

Det andra är det viktigaste och godaste jag vet....nämligen godis, godis, GODIS.

Jag kommer att berätta om min STORA KÄRLEK till SVEN, vem han är berättar jag senare....är alldeles för blyg för att göra det första dagen med er. Men en sak kan jag avslöja, VI SKALL GIFTA OSS I TILL VÅREN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0