Say CHEEEESE...

Förra helgen fick jag hoppa in som modell för ett par produkter som säljs på min webshop. Egentligen hade matte tänkt att engagera min golden kompis Felicia och det var redan överenskommit med hennes matte...men det blev så sent att det höll på att bli mörkt och då gjordes shootingen först dagen därpå och då tyckte fotografen Britta att det gick lika bra med en brun labbe:)
Såå stolt jag blev!! Jag gjorde mitt allra allra bästa för att leva upp till förväntningarna. Och så hade vi ju en super fotograf också=)

Kolla här: jag visar upp spår- och dragselen med helt oemotståndlig och graciös framtoning.

Skön sele från Glad och Sund




Kommentarer
Postat av: Annemarie Enders

Hallo Lizzy, jetzt kann auch eine Oma mit dir gassi gehen , die immer Probleme mit der Leine hat!!

Ich freue mich schon, auf einen Spaziergang mit dir.

Kram, Anne.

2011-03-09 @ 11:19:20
URL: http://soknosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0